Target Group Scan & Reality Tracking

Weten waar jouw doelgroep staat. Wat ze beweegt en hoe veranderlijk ze zijn. Welke waarde ze van je willen en hoe je retentie kunt verhogen. Niets zo veranderlijk als de mens. Dus kun je ze maar beter op de huid zitten.

Target group Scan
Djem heeft de Target Group Scan (TGS) ontwikkeld om periodiek jouw doelgroepen te volgen. Je wilt toch weten waar ze staan wat betreft attitude, gedrag, en tevredenheid. Ten opzichte van het eigen merk en vanzelfsprekend de concurrenten. Het resultaat is een scan van de doelgroep en prospects. Compact en inzichtelijk gebracht, actie- en beslissingsgericht. Geen grote saaie studies die te weinig rendement leveren voor de gedane inspanningen in tijd en budget. Wel periodiek helder inzicht in je brandperformance en daar indien nodig snel op kunnen deep diven. Via het panel van meer dan 100.000 Nederlanders. En dat alles voor een sympathiek budget.

Je kunt overigens ook kiezen voor een maand, kwartaal of (half)jaar scan en rapportage. En natuurlijk betrekken we de medewerkers van onze opdrachtgevers bij de uitkomsten van de scan en brainstormen we over noodzakelijke acties.

Reality Tracking
De Reality Tracker is een cohort studie waarin we periodiek dezelfde groep mensen volgen. Zo kunnen we werkelijk gedrag volgen en meten. Prima passend bij de huidige trend van agile marktonderzoek. Door te werken met mobile devices is het mogelijk om steeds dichter op het werkelijke gedrag te zitten van de doelgroep. Wel zo betrouwbaar.

Insights leveren we vanzelfsprekend via rapportages, maar indien gewenst ook via in-home filmpjes, djem-sessies en interviews met de doelgroep in hun eigen omgeving. Alles wat de cijfers tot leven brengt, door de tijd heen, bij dezelfde mensen.

Well-Being: meten van vitaliteit en tevredenheid

Djem faciliteert en coördineert