Kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek

Door onze ervaring beschikken wij over de kennis en routine om de juiste technieken te kiezen om de gewenste output te realiseren. Bij ons geen L’art pour L’art benaderingen, maar kennis en ervaring gecombineerd met  gezond verstand en een kritische blik.

Het genereren van inzichten begint toch vaak met de keuze voor kwalitatief of kwantitatief onderzoek. We kunnen alles wel een heel fancy productnaam geven, maar uiteindelijk willen we weten wat de eindgebruiker beweegt om tot zijn keuze te komen.  En dan kies je toch in eerste instantie voor kwalitatief of kwantitatief. In beide disciplines hebben de oprichters van Djem meer dan 20 jaar ervaring, in vele categorieën, voor een breed scala aan merken en producten en voor een divers gremium aan opdrachtgevers.

En dat doen we allemaal vanuit Amsterdam Noord, waar we onze eigen onderzoekstudio hebben en onze eigen onderzoeksruimten voorzien van meekijkruimtes en vanzelfsprekend live streaming faciliteiten.

Voorbeelden van door djem ontwikkelde onderzoeksintrumenten:

Target group Scan en Reality tracking

Well-being

Senioren Welzijn Monitor

Djem faciliteert en coördineert